Prvními 3 kroky fáze SEZNÁMENÍ je vyplnění Výběrového dotazníku, poté online pohovor s vedením školy a prezenční seminář pro nadšené pedagogy ve škole. Ve fázi NASTAVENÍ SPOLUPRÁCE zhodnotíme aktuální situaci, potřeby a možnosti školy, probereme režim spolupráce (vč. financí, smlouvy) a harmonogram. Poté můžeme začít – fáze REALIZACE.
Dříve, než škola absolvuje 2 předchozí kroky, nejsme schopni určit míru, intenzitu a ani cenové podmínky spolupráce. Vždy vycházíme z konkrétních potřeb a možností školy. Sledujeme a zohledňujeme např. i tyto parametry:
Škole dle jejích potřeb a možností doporučíme a společně si vždy odsouhlasíme pro ni nejvhodnější, na míru šitou, optimální kombinaci aktivit, které povedou k efektivní, dlouhodobé a systematické podpoře MiND žáků školy (tzn. sestavíme plán s každoročně aktualizovaným ročním harmonogramem a rozpočtem). Součástí je i nastavení a odsouhlasení varianty programu:
Obdržíte návrh Smlouvy o spolupráci a poskytování služeb vč. specifikace konkrétních aktivit dle potřeb a možností vaší školy, harmonogramu a rozpočtu. Finálně zvážíte, rozhodnete se a přistoupíme k podpisu smlouvy.
Začínáme s realizací konkrétních aktivit specifikovaných v harmonogramu dle režimu spolupráce – PARTNERSTVÍ nebo PODPORA.