Ing. Miriam Janyšková, MBA, MSc.
zakladatelka, ředitelka a socioemo psycholožka, ambasadorka a patronka MiND dětí
Na základě vlastní osobní zkušenosti založila v roce 2014 nadační fond Qiido. V posledních deseti letech v rámci jeho řízení úzce spolupracovala s několika desítkami škol napříč ČR. Vytvořila unikátní metodiku systematického přístupu ve vyhledávání, vzdělávání a komplexní péči o MiND žáky, kterou úspěšně zavedla a ověřila ve vybraných mateřských i základních školách. Odbornou kvalifikaci v diagnostice intelektového nadání si upevnila celoživotním vzděláváním a studiem psychologie. Díky výcviku v diagnostice a rozvoji sociálně-emoční inteligence se stala renomovaným odborníkem v podpoře MiND dětí i dospívajících. Specializaci si dále prohloubila absolvováním kurzu YTT 200 (Yoga Teacher Training), který jí prostřednictvím vedantské filosofie otevřel nové pohledy na propojení těla, mysli, emocí a životní energie, a umožnil jí si uvědomit vliv myšlenek na jemné změny v energetických centrech, které souvisejí právě s emocemi. Dále absolvovala kurz Inner Engineering od Sadhguru, který jí pomohl v práci s vnitřní energií a v duchovním rozvoji. Kurz Bachovy esence ji naučil terapeuticky přistupovat k emocím. Svůj holistický přístup neustále staví na harmonickém spojení "tělo – myšlenky – emoce“. Veškeré získané vědomosti, znalosti i poznatky uplatňuje ve své každodenní profesní praxi i v roli maminky MiND chlapce. Aktuálně se zaměřuje na individuální práci s MiND dětmi a jejich rodiči. Jejím cílem je poznat, pochopit, podpořit a rozvíjet specifické potřeby každého MiND dítěte, aby mohlo plně využít svůj přirozený potenciál a v životě bylo spokojené a úspěšné. Diagnostikuje, lektoruje a konzultuje, přičemž odborně vede rodiče, aby lépe pochopili a přijali jinakost svých dětí. MiND dětem a dospívajícím pomáhá odhalit jejich silné i slabé stránky v intelektových schopnostech, sociálně-emočních dovednostech i v měkkých kompetencích, a tímto způsobem jim umožňuje objevit a rozvíjet jejich vnitřní sílu, která jim pomáhá čelit životním výzvám. Zároveň věří, že propojením principů moderní vědy a spirituality můžeme vytvořit prostředí, kde se děti, které myslí jinak, budou cítit pochopené a přijaté.